June 20, 2009

♥ Neno's Award + Happy Father's Day

Award Neno's?? Apakah semua ini??haha. Actually award ini dianugerahkan oleh Bahie for my blog. I don't really understand what is it actually..Ala-ala macam Anugerah Bintang Popular kot..haha. Since, this award is quite cute, so I'm very happy to accept it. To Bahie, sory sbb baru skang post award ni. Maklumla I busy ngan bugs kat opis kite tu..haha. Thanks anyway..^^

And btw, this award has it's own rules!!! Layan saja la labu..

Peraturan:

* Kena letak award ni di blog ----->(dah letak dah...)

* Bagi award ni kepada 10 blogger yang rapat dengan anda atau yang mempunyai taraf kekacakan iras-iras
C.Ronaldo yang baru berpindah ke Real Madrid atau yang anda suka/minat atau yang anda senangi dan memberi inspirasi kepada anda ------>(Kenapa perlu CR???y not Edward Cullin ke...)

* Memberitahu penerima award ni dengan memberikan komen di blog mereka
------>(tanak bagi tau bole x??)

Dengan ini, saya dgn sukacitanye menganugerahkan award ini kpd 10 sahabat saya..(Padahal, sy mmg ade 10 blog je tuk dianugerahkan award ini..haha).

:) Akhmar ---> Baik hati x aku bagi ko award nih??muahaha
:) Bahie ---> Amek balik award nih..haha.
:) Eli
:) Farah ---> Suka x award nih? Ko anggap je la cam Anugerah Budak Paling Comel..hak3
:) Ghafur
:) Mary
:) Ikhmal
:) Kinah
:) Shar
:) Zek


Warna-warni entry kali ni..hehe. Sempena Father's Day on 21st Jun 2009, I wanna wish HAPPY FATHER'S DAY to all father's out there. Especially to my dad. I love you..Saranghamnida^^

5 comments:

SharNadra said...

thanks Onni!!~ camana mo taru di blog ni? kopipes? hehe~

Rozy^^ said...

kopipes ja..cam bese..save gmbar award tu as imej..then cam bese la..haha

Farah Mazlan said...

OMG rozyyati!!!cam x caye ko puji aku...aku rasa cam nk blanje ko KFC skang gk!but since ko takde kat sini,slamat duet gue.hahahaha

Rozy^^ said...

weh, mmg aku nk suh blanje KFC tu weh..wiken ni ok..muahaha

kema said...

aku pun ade t'senarai ker? waa.. tidak!! aku dh tak active main blog2 nie..

Post a Comment