May 31, 2010

Gelabah

Ari ni pny kisah..

Pagi2 dtg opis cam biasa..Then, spt hari2 sebelumnye, bukak fesbuk, twitter, gmail..Siap cek semua, maen la farmville..Tgh syok2 maen, tibe-tibe bos dtg bagi keje..So, aku accept je la..Pause jap game..Dia bagi keje dlm AI..Then, Mervin datang bg keje jgk..Dlm AI jugak..Aku pny la cuak..Mane taknye, natam haper AI pon aku tak tau..aku kol Kay..dia tgh tido lg..(ces, mentang2 hang tak keje, sedap je guling2 ek). Bos bukan bagi keje ape pon..Dia nak dimension file tu je..Aku tny Kay, dia kate ade kat control..Tp, apsal kat control aku xde..Actually, aku bukan jenis gelabah..Tp, bila bos dok tercegat kat sebelah aku gelabah ar..Aku ckp kpd diri sendiri (tetapi dengan harapan bos membantu).."Selalunye ade kat control ni..Apsal ni takde.."..And of cos la bos aku tak jawab..sbb dia pon xtau same..Punya la lame aku belek2, godam2 AI tu, baru la aku jumpa..Tu pon setelah bos aku give up berdiri kat sebelah dan telah keluar berjumpa client..Terasa diri sgt budus skali..T.T

Then tengah hari, aku tak pegi lunch..Dok membazir masa depan PC..Sejak keje sini, selalu x selera keluar lunch..Sbb, takde org nak makan sekali..Selalunye tapau je..Tp, kadang2 rasa mual jgk makan sorg2..Kalo gini hari2, bole kurus gua..haha

Finally, ari ni aku register tuk amek driving license kat http://belajarmemandu.net/ ..Itu pon setelah di pengaruhi Ain..haha..Actually mmg plan nak amek lesen, tp xtau nak amek kat mane..Lagi bagus kalau ade kawan..hehe. So, skang tunggu orang tu kol balik..Hmm..cuak gak ni..Takut aku akan ranapkan kereta orang..;p The, I tell my Sis and she support me 100%, but then I said I got nervous and she said

My Sis : Buat software susah2 pandai plak, bawak keta yg senang pon x pndai.
Me : *terkedu*

Since dah terupdate blog ni, here my birthday cake from my dad..My dad every year pon takkan miss beli kek. But this one cam special sket..Sbb? Jeng..jeng..jeng

I got a car..Sgt chomel..haha..-->Ni namenye bapak aku perli suh amek lesen and beli keta cepat2..LOL



2 comments:

Shahada Fauzi said...

looo..ko baru nak amik lesen ke sayang??ahahaha..apa da..

Rozy^^ said...

yela kak sha..i kan bru 17..bru layak amek lesen..hak3

Post a Comment