July 26, 2010

Mesyuarat Tingkap

Lame jgk x mengupdate blog..Sgt ke'bizi'an..Sejak 2 menjak ni busy dgn kerja, busy dgn my sis pny wedding preparation. Orang laen kawen, org laen terlebih busy.-_-

Nak jgk citer ni, last week, aku balik kg. Sbb ade mesyuarat. Ingat kat opis je ade mesyuarat. Org nak kawen pon ade mesyuarat tau. Tak tau la tempat laen panggil ape. Rewang?? Ntah la.. Yang penting kg aku panggil mesyuarat la. Then, buat pertama kalinya dalam sejarah hidop aku, aku telah mengupas/membelah lebih 30 biji kelapa. Giler ar. Kalo masuk pertandingan ni mesti menang..hik3. Tp al-maklumla..orang x pernah buat kerja berat sikit. Malam tu tangan aku rasa nak tercabut. Abes sume org kat rumah tu aku suh urut tangan aku. Last skali, aku suh bapak aku urut, dia suruh aku plak urut dia balik..haih

This thursday, aku mula bercuti..Mak aku suh cuti awal. Katenye banyak benda nak dibuat. Sbg anak yang solehah, aku pun menurut je la.haha

Anyway, kepada kawan2 yg dijemput, sila la bertandang ke rumah ok. I'll be waiting for u'ols. Kepada yg tak dijemput tu nak datang pun bole. Tp msg dlu ok.^^

0 comments:

Post a Comment